367100
Książka
W koszyku
Product placement to przedstawienie produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu. W książce szczegółowo omówiono: - istotę i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity, - przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane, - możliwości kreacji product placement, - planowanie i organizację działań z zakresu product placement, - problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement, - kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta, - wyniki badań skuteczności product placement. W publikacji są także zawarte odpowiedzi na pytania, które najbardziej nurtują praktyków, m.in.: Czy marka w filmie powinna być koniecznie przedstawiona w sposób wizualno-dźwiękowy? Czy prominentna ekspozycja zawsze jest lepsza od ekspozycji subtelnej? Jak ważne jest powiązanie marki z treścią nośnika (np. filmu)? Z jakimi bohaterami (filmów, seriali, gier) najlepiej łączyć markę? Cennym uzupełnieniem jest przegląd najnowszych badań prowadzonych w Polsce i za granicą, a także wyniki badań własnych autora dotyczących product placement różnych marek.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99807 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. [347]-364. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej