367100
Książka
W koszyku
Zarządzanie w mediach / Tadeusz Kowalski. - Wyd. 2 uaktul. i rozsz. - Warszawa : Oficyna a Wolters Kluwer business, 2013. - 310 s. : il. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania w mediach: Dziedzina badań ; Praktyka akademicka ; Dorobek piśmienniczy ; Współczesne stanowiska badawcze ; 2. Innowacyjność i zmiana jako rutynowa praktyka firm medialnych: Zaangażowanie finansowe ; Wpływ struktury rynku ; Zarządzanie zmianą ; Badania nad zarządzaniem zmianą w firmach medialnych ; 3. W poszukiwaniu panaceum: Zarządzanie zawartością w mediach ; Innowacje w zawartości mediów ; Od łańcucha wartości do sieci wartości ; 4. Pracownicy mediów: Teorie zarządzania pracownikami ; Twórcy i "transformersi" ; Liderzy w firmach medialnych ; 5. Podejmowanie decyzji: Proces decydowania ; Menedżerowie są tylko ludźmi ; Decyzja autorytarna ; Decyzja eksperta ; Decyzja poprzez uśrednienie indywidualnych opinii ; Decyzja grupowa podejmowana większością ; Decyzja grupowa podejmowana przez mniejszość ; Decyzja w drodze konsensu ; Decyzja przez zaniechanie ; Decyzja klik ; 6. Portfolio firm medialnych: Zarządzanie portfolio ; Analiza portfela ; Portfolio firm medialnych ; 7. Finanse firm medialnych: Dylematy zysku i odpowiedzialności ; Plany i budżety ; Analizy i wskaźniki ; Inwestycje ; 8. Marketing i komunikacja marketingowa: Od 4P do 4C ; Analizy i badania ; Zarządzanie marką ; 9. Strategie i wizje: Firmy medialne w XXI wieku: Wydawcy książek ; Wydawcy czasopism ; Wydawcy gazet ; Biznes filmowy ; Muzyka popularna ; Przemysł radiowy ; Przemysł telewizyjny ; Firmy internetowe - media strumieniowe ; 10. Wyzwania przyszłości dla zarządzania w mediach: Diagnoza zmian ; Oczekiwania i problemy.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99799 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [291]-302. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej