367100
Książka
W koszyku
Rozdział I KOMUNIKOWANIE POLITYCZNE WCZESNEJ METROPOLIS: 1. Instytucjonalne korzenie współczesnego komunikowania politycznego ; 2. Reklama i media reklamowe ; 3. Prasa masowa i news ; 4. Publicystyka i propaganda ; 5. Koncepcje ideologii ; Rozdział II KAMPANIA WYBORCZA - DZIEJE I CHARAKTERYSTYKA: 1. Klasyczna myśl polityczna o kampanii wyborczej i politycznej ; 2. Kampania wyborcza ľ definicja ; 3. Kampania wyborcza w antyku i nowożytności ; 4. Kampania wyborcza we współczesnym państwie ; Rozdział III PROPAGANDA POLITYCZNA I PUBLIC RELATIONS: 1. Manipulacje medialne ľ przykłady ; 2. O teorii propagandy historycznie ; 3. Public relations - amerykańska propozycja ; 4. Zapomniana dyskusja o public relations w Szklarskiej Porębie z 1966 roku ; Rozdział IV MARKETING W POLITYCE, MARKETING POLITYCZNY: 1. Konteksty marketingu ; 2. Adaptacja marketingu ekonomicznego do polityki ; 3. Marketing polityczny - krytyczna analiza ; Rozdział V KAMPANIA SPOŁECZNA: 1. Demarketing ; 2. Propaganda socjologiczna ; 3. Dyplomacja kulturalna ; 4. Sponsoring ; 5. Faktoidy ; 6. Pseudoevent według Boorstina ; 7. Wydarzenie medialne według D. Dayana i E. Katza.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99802 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 275-289. Netogr. s. 291. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej