369192
Książka
W koszyku
Ku demokracji poprzez edukację ; Notki o autorach ; 1. W niebezpieczeństwie manipulacji pamięcią ; 2. Nieznośny ciężar kompleksów. Uwagi o wychowaniu patriotycznym z przeszłością w tle ; 3. Wychowanie obywatelskie - nowy przedmiot nauczania w Anglii ; 4. Rodzaje patriotyzmu. Czy i jak osobiste doświadczenia oraz wychowanie różnicują postawy narodowe? ; 5. Bóg, honor i ojczyzna w recepcji współczesnej młodzieży - refleksje pedagoga ; 6. Oświatowy remanent, czyli o ideologicznym majsterkowaniu polityków oświatowych w latach 1989-2006 ; 7. Wychowanie w kontekście zmieniającej się polityki oświatowej - czyli od ideologii do ideologii ; Demokracja bez partycypacji. o konieczności zaangażowania obywatelskiego uczniów ; 9. Erozja kapitału społecznego w szkole w kulturze nieufności ; 10. Nie myśl, bądź posłuszny - dyskursy władzy w szkole ; 11. Prawo jako czynnik oddziaływania wychowawczego ; 12. Dylematy szkolnej demokracji ; 13. Czy możliwa jest szkoła demokratyczna? z doświadczeń praktyka ; 14. Grzeczne dziewczynki, niegrzeczni chłopcy - wytwarzanie różnic rodzajowych w dydaktyczno-wychowawczej pracy szkoły ; 15. "Nie masz kasy, jesteś nikim". o pogłębianiu nierówności przez szkołę ; 16. Lepiej urodzeni - lepiej kształceni.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99792/t.4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tytuł t. 4 na 4 s. okł.
Na s. 4 okł.: "Ku demokracji poprzez edukację".
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej