369192
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Przykład Boulder ; Jak działa ta książka ; 2. Społeczność start-upowa w Boulder: Boulder jako laboratorium ; Przed Internetem (1970-1994) ; Przed bańką internetową (1995-2000) ; Pęknięcie bańki internetowej (2001-2002) ; Początek następnej fali (2003-2011) ; Spojrzenie na Boulder z zewnątrz ; 3. Zasady dynamicznej społeczności start-upowej: Historyczne teorie ; Teza Boulder ; Przywództwo przedsiębiorców ; Zaangażowanie długookresowe ; Filozofia otwartości ; Angażowanie całej zbiorowości ; Członkowie społeczności start-upowej ; Przedsiębiorcy ; Rząd ; Uczelnie ; Inwestorzy ; Mentorzy ; Usługodawcy ; Duże firmy ; Znaczenie liderów i pomocników ; 5. Atrybuty przywództwa w społeczności start-upowej: Bądź otwarty ; Prowadź grę o sumie niezerowej ; Stawiaj na mentorstwo ; Przepuszczalne granice ; Przydzielaj ludziom zadania ; Eksperymentuj i przyznawaj się do porażki ; 6. Klasyczne problemy: Problem patriarchy ; Narzekanie na kapitał ; Nadmierne poleganie na rządzie ; Krótkoterminowe zaangażowanie ; Uprzedzenia wobec nowoprzybyłych ; Próby kontrolowania społeczności przez pomocników ; Tworzenie sztucznych granic geograficznych ; Prowadzenie gry o sumie zerowej ; Kultura unikania ryzyka ; Unikanie ludzi z powodu dotychczasowych porażek ; Działania i wydarzenia ; Young Entrepreneurs Organization ; Dyżury ; Boulder Denver New Tech Meetup ; Boulder Open Coffee Club ; Startup Weekend ; Ignite Boulder ; Boulder Beta ; Boulder StartupDigest ; CV New Venture Challenge ; Boulder Startup Week ; Entrepreneurs Foundation of Colorado ; 8. Potęga akceleratorów: Ekspansja TechStars do Bostonu i Seattle ; TechStars wchodzi do Nowego Jorku ; Akceleratory różnią się od inkubatorów ; Akceleratory akademickie ; 9. Zaangażowanie uczelni: Silicon Flatirons ; Niektóre jednostki ; Uniwersytetu Kolorado w Boulder ; Wyzwania dla uczelnianych programów biznesowych ; Dlaczego nie działają w izolacji ; Prawdziwa wartość - świeża krew w systemie ; Potęga absolwentów ; 10. Różnice między przedsiębiorcami a rządem: Samoświadomość i jej brak ; Oddolność i odgórność ; Mikro kontra makro ; Działania a polityka ; Wpływ a kontrola ; 11. Potęga społeczności: Najpierw dawaj, potem bierz ; Każdy jest mentorem ; Doceniajcie dziwaczność ; Bądźcie otwarci na wszelkie pomysły ; Bądźcie szczerzy ; Idź na spacer ; Znaczenie after-party ; 12. Rozbudowa społeczności start-upowej, która odniosła sukces: Wszechświaty równoległe ; Integracja z resztą Kolorado ; Brak różnorodności ; Przestrzeń ; 13. Mity o społecznościach start-upowych: Musimy być jak Dolina Krzemowa: Potrzebujemy więcej lokalnego venture capital ; Aniołowie biznesu muszą być zorganizowani ; 14. Jak zacząć: Rozkręcanie Startup Eland ; Big Omaha ; Startup America Partnership ; Rób albo nie rób, nie ma czegoś takiego jak próbowanie ; O autorze.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99789 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej