374159
Książka
W koszyku
(Onepress)
WPROWADZENIE DO MARKETINGU SPOŁECZNOŚCIOWEGO: Najważniejsze definicje ; Media społecznościowe - chwilowa moda czy nieunikniony trend? ; Jacy są użytkownicy serwisów społecznościowych? ; Twoja firma w serwisach społecznościowych ; NAJPOPULARNIEJSZE PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE: Duże portale - masowe społeczności ; Portale biznesowe - społeczności profesjonalistów ; Portale z filmami - darmowa reklama Twojej firmy ; Blogowanie - dziel się swoją wiedzą ; Portale z artykułami - kreuj się na eksperta ; Wykopywarki - pokaż całemu światu swoje artykuły ; Mikroblogowanie - krótkie informacje dla Twoich klientów ; Własny portal społecznościowy OPTYMALIZACJA (SOCIAL MEDIA OPTIMIZATION): Integracja strony z serwisami typu social media ; Automatyczne dodawarki ; Zrób to sam - własny widget ; MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY (SOCIAL MEDIA MARKETING): Jak działać w sieciach społecznościowych? ; Społeczności a SEO ; Nie spamuj, bo Twój żywot będzie krótki ; Istota gravatarów w społecznościach ; Dawanie wartości użytkownikom ; Budowanie wizerunku i kreowanie się na eksperta ; Co zrobić, aby dostać się na stronę główną Wykopu? ; Marketing wirusowy na YouTube ; Pepsi w "społecznościówkach" ; Działalność charytatywna a social media ; Mierzenie wyników ; Społecznościowa automatyzacja ; MARKETING SPOŁECZNOŚCIOWY NA FACEBOOKU: Założenie i prowadzenie profilu na Facebooku ; Zasada "Lubię to" ; Jak założyć Fan Page? ; Jak pozyskiwać fanów na Facebooku? ; Automatyczny import wpisów z bloga do serwisu Facebook ; Płatna reklama na Facebooku ; Facebook API - dla zaawansowanych ; Tak to robią inni.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. A-Komp. (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [174]-176.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej