374785
Book
In basket
Rozdz. I. EDUKACJA W DOBIE GLOBALIZACJI: Wychowanie wielokulturowe w szkołach wyższych ; Proces samokształcenia wobec wyzwań globalizacji ; Przynależność Polski do Europejskiego Konsorcjum Edukacji Arteterapeutów. Stan obecny i perspektywy ; Andragogika wobec wyzwań technologii informatycznej u progu XXI stulecia ; Kierunki współpracy prywatnych szkół wyższych Ukrainy i Polski u progu XXI stulecia ; Wychowanie do samodoskonalenia jako zadanie edukacji ; Zarządzanie jakością procesu dydaktycznego szkoły wyższej ; Izmenenie sistemy sociokul'turnyh proekcij nauki i transformacii obrazowaniâ na rubeže vekov ; Autoedukacja jako podstawowa forma aktywności edukacyjnej studentów w szkole wyższej na progu XXI wieku ; Mesto ideologii v studenčeskoj srede i stanovlenie graždanskogo obŝestva v Ukraine v XXI stoletii. Rozdz. II. EDUKACJA I RYNEK PRACY: Wartości młodzieży akademickiej w dobie integracji z UE ; Edukacja prorynkowa wobec współczesnych zmian cywilizacyjnych ; Procedura i przydatność opisowego potwierdzenia umiejętności nabytych przez uczestników edukacji zawodowej ; Konsument na rynku edukacyjnym ; Wykształcenie w strategiach życiowych młodzieży ; Dostosowanie kształcenia zawodowego do wymagań lokalnego rynku pracy na przykładzie Zespołu Szkół nr 4 w Hrubieszowie ; Wpływ szkół wyższych na rynek pracy ; Osobennosti formirovaniâ predprinimatel'stva u studentov èkonomičeskih fakul'tetov ukrainskih i pol'skih vuzov. Rozdz. III. EDUKACJA NAUCZYCIELSKA U PROGU XXI WIEKU: Nauczyciel w społeczeństwie informacyjnym, jego rola i funkcje w opinii studentów pedagogicznych studiów fakultatywnych AGH ; Przemiany kształcenia nauczycieli edukacji zawodowej w aspekcie wyzwań teraźniejszości i przyszłości ; Psychologiczno-pedagogiczne przygotowanie nauczycieli akademickich ; Modułowość w przygotowaniu pedagogicznym inżynierów do pracy w szkołach ; Przygotowanie nauczycieli do partnerstwa i współpracy w środowisku lokalnym ; Komunikacja interpersonalna nauczyciela a syndrom wypalenia zawodowego ; Kompetencje nauczyciela w kontekście zreformowania systemu edukacyjnego i wymagań współczesności ; Osobennosti obrazowaniâ v vuzah na rubeže XXI stoletiâ. Rozdz. IV. DOSKONALENIE EDUKACJI WYZWANIEM XXI WIEKU: Aktywizujące metody kształcenia w wyższym szkolnictwie ekonomicznym (na przykładzie akademii ekonomicznej w Poznaniu) ; Światowe przemiany gospodarcze wyzwaniem filozoficznych przemian oświatowych ; Kształcenie na odległość (2 lata funkcjonowania Zamiejscowej Sali Wykładowej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie w Zespole Szkół Technicznych Centrum Kształcenia Praktycznego w Łańcucie) ; Informatyczne usprawnienia funkcjonowania firmy w kształceniu zawodowym ; Determinanty wyboru programów komputerowych wykorzystywanych w procesie kształcenia w szkołach ekonomicznych ; Motywacja a efektywność uczenia się uczniów szkoły średniej ; Doskonalenie edukacji w XXI wieku ; Kształtowanie się współczesnego modelu edukacji przedszkolnej i jego wpływ na rozwój osobowości człowieka dorosłego ; Problemy jakości edukacji w zarządzaniu bezpieczeństwem drogowym.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-99159 (1 egz.)
Notes:
General note
M.in. dot. badań wśród sanockich uczniów (s. 112-117) i studentów Politechniki Rzeszowskiej (s. 137-140) oraz Zamiejscowej Sali Wykładowej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Warszawie w Zespole Szkół Technicznych w Łańcucie (s. 227-230).
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Language note
Tekst częśc. ros.
Spis treści także ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again