375108
Książka
W koszyku
I. INTEGRACJA KSZTAŁCENIA POLONISTYCZNEGO ZARYS PROBLEMATYKI: Z teorii i praktyki nauczania integrującego ; Wiązanie treści językowych z literacko kulturowymi. Przesłanki i dylematy. II. LITERATURA ľ JĘZYK ľ KULTURA: O wartościach takich jak miłość, przyjaźń w nowych i starych lekturach ľ A. MinČkowski Dolina światła oraz I. Jurgielewiczowa Ten obcy ; Wybrane zagadnienia w integracyjnym kształceniu sprawności językowej uczniów ; Integracja kształcenia językowego i kulturowego we współczesnej szkole. III. O SZTUCE W EDUKACJI POLONISTYCZNEJ: Spotkania z malarstwem na lekcjach języka polskiego ; Architektura jako tekst kultury i kontekst dzieła literackiego ; Dzieło literackie a utwór muzyczny ľ wspólne cechy tworzywa kształtującego obie sztuki. IV. LITERATURA ľ FILOZOFIA: Problematyka filozoficzna w dydaktyce polonistycznej i literaturze (Nieskończoność Zbigniewa Bieńkowskiego) ; Literatura i filozofia na lekcjach języka polskiego (na przykładzie wybranych utworów Zbigniewa Herberta). V. LITERATURA ľ HISTORIA ľ TRADYCJA LITERACKA: O Romualdzie Traugutcie na lekcjach języka polskiego. Kilka propozycji ; Młodzi poeci äKontynentówö wobec tradycji Wielkiej Emigracji. VI. W PRZESTRZENI WARTOŚCI: Kształcenie świadomości aksjologicznej ; Apoteoza prymarnej aksjologii edukacyjnej ; Edukacja polonistyczna w ujęciu aksjologicznym.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-99038 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej