367144
Książka
W koszyku
ZAŁOŻENIA METODOLOGICZNE: Cel badań oraz problemy badawcze ; Kryterium doboru grup i twórców prowokacji kulturowej ; Wywiady z prowokatorami kultury ; Kryterium doboru wytworów wizualnych ; Charakterystyka narzędzia badawczego do analizy wytworów wizualnych ; PROWOKACJA KULTUROWA. POMIĘDZY SZTUKĄ A AKTYWIZMEM: Geneza prowokacji kulturowej ; Taktyki, strategie i formy działania prowokacji kulturowej ; Prowokacja kulturowa na Zachodzie. Krótka charakterystyka wybranych twórców ; Prowokacja kulturowa w świetle dotychczasowych badań ; CHARAKTERYSTYKA WYBRANYCH GRUP I TWÓRCÓW PROWOKACJI KULTUROWEJ: Tworzywo ; Trzecia Fala Sztuka Ulicy ; Radykalna Akcja Twórcza ; Abramowski ; Peter Fuss ; Jakub Chańko ; The Krasnals ; Manufaktura ; OBRAZ RZECZYWISTOŚCI SPOŁECZNEJ W WYTWORACH WIZUALNYCH PROWOKATORÓW KULTURY: Religia: Religia nie jest bronią ; Hedon ľ bawmy się! ; Jeden naród, jeden kościół, dwóch wodzów ; Ducha nie gaście! ; Żydzi won z katolickiego kraju ; Bóg ma cztery kółka ; Państwo, władza, naród: Gdańsk ľ europejska stolica biedy i wykluczenia ; Z dzieciątkami ; Giertych w szkołach ; Przemoc i Strach ; Bojkotuj wybory! ; Bezkres ; Komunikat specjalny ; Rach-ciach i prosto na Wawel ; Konsumpcjonizm: Przyjaźń w supermarkecie ; Chcieć mieć więcej ; Koyaanisqatsi, czyli życie bez równowagi ; I chuj! ; Dzień Bez Kupowania ; Problemy egzystencjalne: Deficyt miłości ; Jedna alienacja ; Trzy billboardy o miłości ; Nić nas nie łączy ; Efekt śmierci ; Internetowy sabotaż: Atak na Redwatch ; COP 14.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98992 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. [207]-215. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej