368748
Książka
W koszyku
(Media)
Olbrzym wychodzi z cienia: gry wideo jako awangarda współczesnej kultury audiowizualnej ; Potencjał narracyjny gier wideo ; Miejsca zabawy. O przedstawieniach przestrzeni w grach wideo ; Narracyjne gry fabularne i ich komputerowe odpowiedniki: między kulturą słowa a kulturą digitalną ; Sztuczna Inteligencja w grach wideo ; Gracz, postać, obecność i tożsamość ; Gamification. Jak rzeczywistość staje się grą cyfrową? ; Gram, więc... kim jestem? Rola i funkcja gracza w relacji z medium ergodycznym ; Subwersywna rzeczywistość artystycznych gier - gry komputerowe jako inspiracja taktyk polskich artystów ; Między grą a codziennością - mobilne gry w przestrzeni hybrydowej ; Playable poetry i gry komputerowe. Krytyczne negocjacje ; Synergia anime i gier wideo ; Szkolna gra ; Złote runo. Gra wideo jako doświadczenie interpretacyjne ; Alan Wake, czyli podróż do źródeł twórczości ; Horror w grach komputerowych: poetyka grozy a gatunek survival horror ; Heavy Rain, Move Edition. Narracja w deszczu v.1.1 ; The Night Journey Billa Violi jako artystyczne zawłaszczenie interfejsu gry.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98867 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej