373556
Książka
W koszyku
I. Podstawowe zagadnienia z zakresu organizacji pracy: 1. Administracja publiczna jako szczególny rodzaj organizacji. 2. Ogniwa organizacyjne w strukturach administracji publicznej. 3. Wyposażenie miejsca pracy pracowników administracyjnych. 4. Wewnętrzne akty określające organizację pracy w urzędzie. 5. Pracownicy i urzędnicy administracji publicznej - specyfika: A. Pojęcie i charakterystyka pracownika w świetle obowiązujących regulacji prawnych ; B. Charakterystyka zatrudnienia w administracji publicznej. II. Formy prawne działania administracji publicznej: 1. Akty normatywne. 2. Akty administracyjne. 3. Porozumienia i umowy. 4. Czynności faktyczne administracji publicznej. III. Informacja w działalności administracji publicznej: 1. Pojęcie informacji. 2. Informacja w procesie decyzyjnym. 3. Procesy komunikacji. 4. Udostępnianie informacji publicznej. IV. Tworzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentów: 1. Systemy kancelaryjne. 2. Postępowanie z dokumentacją w jednostkach administracji publicznej. 3. Przyjmowanie i obieg korespondencji w systemie tradycyjnym. 4. Podstawowe zasady redagowania pism urzędowych. 5. Przykłady pism typowych. 6. Dokumentacja w sprawach osobowych. 7. Archiwizowanie dokumentów: A. Przechowywanie dokumentacji pracowniczej ; B. Przechowywanie materiałów archiwalnych. V. Informatyzacja administracji publicznej: 1. W stronę elektronicznej administracji. 2. Elektroniczny obieg dokumentów. 3. Wykorzystywanie środków elektronicznych w postępowaniu administracyjnym i sądowym.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-98770 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 184-[195].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej