375140
Book
In basket
(Biblioteka Współczesnej Myśli Społecznej ; 22)
WPROWADZENIE: Komunikacja, deliberacja, rozum. Wprowadzenie do Habermasa ; KLUCZOWE ZAGADNIENIA I DEBATY NA TEMAT HABERMASA I EDUKACJI: Edukacyjne implikacje idei demokracji deliberatywnej ; Utopia komunikacyjna i polityczna reedukacja ; Koncepcja świata życia a edukacja w ponowoczesności. Krytyczne omówienie Habermasowskiej teorii działania komunikacyjnego ; Habermas, europocentryzm i edukacja. Spór o wiedzę tubylczą ; Formy racjonalności a reforma sektora publicznego. Habermas, edukacja i polityka społeczna ; HABERMAS STOSOWANY: TEORIA KRYTYCZNA I ŚWIADCZENIA EDUKACYJNE: Rozwój kompetencji w przestrzeniach koleżeńskich. Analizy teorii krytycznej i edukacji lokalnej ; Skazani na uczenie się. Habermas, uniwersytety i uczące się społeczeństwo ; Uczenie się demokratycznego rozumu. Projekt edukacji dorosłych Jürgena Habermasa ; Obywatelstwo, etyka dyskursu i emacypacyjny model całożyciowego uczenia się ; Praktyka i teoria badań narracyjnych w edukacji ; Kształcenie pracowników socjalnych zorientowane na świat życia i system ; Jürgen Habermas, krytyczna teoria społeczna i kształcenie pielęgniarek. Implikacje dla troski w opiece pielęgniarskiej ; KONKLUZJA: Celując w serce edukacji. Teoria krytyczna i przyszłość uczenia się.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-98551 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again