367100
Książka
W koszyku
(Biblioteka Współczesnej Myśli Społecznej ; 22)
WPROWADZENIE: Komunikacja, deliberacja, rozum. Wprowadzenie do Habermasa ; KLUCZOWE ZAGADNIENIA I DEBATY NA TEMAT HABERMASA I EDUKACJI: Edukacyjne implikacje idei demokracji deliberatywnej ; Utopia komunikacyjna i polityczna reedukacja ; Koncepcja świata życia a edukacja w ponowoczesności. Krytyczne omówienie Habermasowskiej teorii działania komunikacyjnego ; Habermas, europocentryzm i edukacja. Spór o wiedzę tubylczą ; Formy racjonalności a reforma sektora publicznego. Habermas, edukacja i polityka społeczna ; HABERMAS STOSOWANY: TEORIA KRYTYCZNA I ŚWIADCZENIA EDUKACYJNE: Rozwój kompetencji w przestrzeniach koleżeńskich. Analizy teorii krytycznej i edukacji lokalnej ; Skazani na uczenie się. Habermas, uniwersytety i uczące się społeczeństwo ; Uczenie się demokratycznego rozumu. Projekt edukacji dorosłych Jürgena Habermasa ; Obywatelstwo, etyka dyskursu i emacypacyjny model całożyciowego uczenia się ; Praktyka i teoria badań narracyjnych w edukacji ; Kształcenie pracowników socjalnych zorientowane na świat życia i system ; Jürgen Habermas, krytyczna teoria społeczna i kształcenie pielęgniarek. Implikacje dla troski w opiece pielęgniarskiej ; KONKLUZJA: Celując w serce edukacji. Teoria krytyczna i przyszłość uczenia się.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98551 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej