367128
Książka
W koszyku
(Teoria i Praktyka Współczesnej Komunikacji Społecznej)
PRAWO I ETYKA NOWYCH MEDIÓW: Współczesne regulacje rynku środków masowego komunikowania ; Telewizja dla każdego. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w wybranych państwach Unii Europejskiej ; Cyfryzacja telewizji naziemnej w Polsce - odbiór społeczny. Wyniki badań ; Implementacja dyrektywu o audiowizualnych uwagach medialnych do polskiego porządku prawnego ; Współczesne formy ograniczania wolności wypowiedzi w aspekcie faktycznym i prawnym ; Replika prasowa. Między wolnością mediów a prawami podmiotowymi jednostki ; Nowe media - nowa etyka? ; Paleoradio i neoradio w eterze i Internecie ; Retoryka obrazu telewizyjnego w kontekście zwrotu ikonicznego. Propaganda w obrazie ; Media publiczne - zwłaszcza regionalne - na rzecz ochrony środowiska społecznego ; Novus Ordo Seclorum ; NOWE MEDIA W REKLAMIE, PUBLIC RELATIONS I EDUKACJAI: Nowe media i nowe kryzysy. Zarządzanie kryzysem medialnym w nowych mediach za pomocą public relations ; Nowe media w komunikacji marketingowej instytucji kultury ; Autoprezentacja na portalach społecznościowych - próba opisu zjawiska ; W sieci stereotypów - o sposobach komunikowania się w Internecie (na przykładzie postów umieszczonych na polskich forach internetowych) ; Nowe media w służbie propagandy politycznej (badania obecności i form przejawiania się propagandy na stronach internetowych czterech największych polskich partii politycznych) ; Jakie perspektywy dla edukacji online? ; Internet i telewizja w komunikacji rodzicielskiej ; Metapiśmienność jako fundament współczesnych kompetencji kulturowych ; Prasa czytana z ekranu. Adaptacja tygodników opinii do uwarunkowań e-mediów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98556 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. w jęz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej