367570
Książka
W koszyku
I. DLACZEGO SIECI SPOLECZNOŚCIOWE SĄ WAŻNE DLA BIZNESU: Czwarta rewolucja ; Nowe normy społeczne ; Przeobrażenia relacji międzyludzkich i kapitału społecznego. II. SIEĆ SPOŁECZNOŚCIOWA W ORGANIZACJI: Sprzedaż w erze Facebooka ; Obsługa klienta w erze Facebooka ; Marketing w erze Facebooka ; Innowacja i współpraca w erze Facebooka ; Rekrutacja w erze Facebooka. III. ZASTOSOWANIE SIECI SPOŁECZNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTW - PRZEWODNIK: Jak opracować plan działania i wskaźniki pomiaru w erze Facebooka ; Jak nawiązywać relacje w internecie społecznościowym i innymi zarządzać ; Jak komunikować się z klientami na sronach facebookowych i Twitterze ; Jak prowadzić kampanie reklamowe i promocyjne w internecie społecznościowym. IV. STRATEGIA DZIAŁANIA W SIECIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH: Porady dla małych firm ; Porady dla organizacji non profit, instytucji służby zdrowia, oświaty i prowadzących kampanie polityczne ; Zarządzanie, strategia i wdrażanie technologii w korporacji ; Przyszłość biznesu społecznościowego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98296 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okł. i s. tyt. przy podtyt.: Wydanie 2, dotyczy wydania oryg.
Na s. tyt. i okł.: Polub tę książkę! Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe. Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja. Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych. Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy. Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów. Listy zadań do wykonania.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej