373455
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I DEFINICJA MARKETINGU I PROCESU MARKETINGOWEGO: Marketing: tworzenie wartości dla klienta i pozyskiwanie wartości od klienta ; Strategia firmy i strategia marketingowa: partnerstwo w celu budowania relacji z klientem ; ZROZUMIEĆ RYNEK I KONSUMENTÓW: Analiza otoczenia marketingowego ; Zarządzanie informacją marketingową w celu zrozumienia klientów ; Zrozumienie zachowań klienta indywidualnego i nabywcy instytucjonalnego ; TWORZENIE STRATEGII MARKETINGOWEJ I ZESTAWU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZORIENTOWANYCH NA KLIENTA: Strategia marketingowa zorientowana na klienta: tworzenie wartości dla klientów docelowych ; produkty (usługi) i marki: budowanie wartości dla klienta ; Opracowywanie nowych produktów i zarządzanie cyklem życia produktu ; strategia cenowa: zrozumienie i pozyskiwanie wartości od klienta ; Kanały marketingowe: dostarczanie wartości klientowi ; Handel detaliczny i hurtowy ; Komunikowanie wartości klientowi: reklama i public relations ; Sprzedaż osobista i promocja sprzedaży ; Marketing bezpośredni i e-marketing: budowanie bezpośrednich relacji z klientem ; ROZSZERZENIE MARKETINGU: Rynek globalny ; Marketing zrównoważony: społeczna odpowiedzialność i etyka biznesu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. AF-98239 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej