373455
Książka
W koszyku
PODSTAWY: Zaangażowanie kierownictwa ; Rodzaje zespołów ; Podstawy funkcjonowania zespołów ; Przydzielanie ról członkom zespołu ; Najważniejsze cechy najskuteczniejszych zespołów ; Przyczyny porażek zespołów ; zespoły w zakładzie związkowym ; Rozwiązywanie zespołu ; ZEBRANIE ZESPOŁU: Typowe problemy napotykane podczas zebrań ; Przygotowanie agendy zebrania ; Role podczas spotkań ; Obowiązki osoby odpowiedzialnej za pilnowanie czasu (timekeepera) ; Organizacja przebiegu spotkania ; Facylitacja zebrań zespołu ; Ważne zagadnienia związane z prowadzeniem zebrań ; ZACHOWANIE ZESPOŁU: Zasady zachowania członków zespołu ; Zachowanie członków zespołu ; Zachowanie facylitatora ; Zarządzanie konfliktami w zespole ; Wyrażanie krytyki i reagowanie na nią ; Zasady postępowania w razie konfliktu ; Mediatorzy wewnątrzzakładowi ; Postępowanie dyscyplinarne ; Typowe trudności związane z pracą w grupach ; ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZESPOŁU I PODEJMOWANIA DECYZJI: Odpowiedzialność osobista członków zespołu ; Zespołowe podejmowanie decyzji ; Proces podejmowania decyzji ; Podejmowanie decyzji na drodze dążenia do konsensusu ; Wskazówki dotyczące osiągania konsensusu ; Postępowanie umożliwiające skuteczne podejmowanie decyzji ; Zjawiska utrudniające podejmowanie decyzji ; ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW - PROCES I NARZĘDZIA: Prosty system rozwiązywania problemów ; Umiejętności zespołowe konieczne do rozwiązywania problemów ; Gromadzenie pomysłów w celu znalezienia problemu do rozwiazania ; Szeregowanie pomysłów ; Analizowanie pomysłów ; Wybieranie pośród wielu rozwiązań ; Narzędzia organizacyjne ; Rozwiązywanie problemów: porady ; TABLICE WYNIKÓW I OCENA WYDAJNOŚCI ZESPOŁU: Systemy pomiaru wydajności zespołu ; Dzielenie się informacjami zwrotnymi z oceny ; Pomiar wyników a rola kierownictwa ; Badanie efektywności pracy zespołowej ; Ocena działalnosci we wczesnej fazie istnienia zespołu ; Formalna ocena działań zespołu ; Ocena działań poszczególnych członków ; Procesy oceny działń zespołu samozarządzającego ; Rozwiązywanie problematycznych sytuacji wynikającyxch z oceny pracowników ; Usuwanie członka z zespołu ; PLAN ROZWOJU STRUKTURY ZESPOŁOWEJ: Wywoływanie niezadowolenia ze "status quo" ; Tworzenie zachecającej wizji przyszłości ; Zakładanie zespołu projektowego ; Menedżer rozoju/wydajności struktury organizacyjnej ; Zespoły wirtualne ; Plan rozwoju poszczególnych zespołów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98235 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej