378333
Book
In basket
Cz. I. EDUKACJA AKADEMICKA A OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE: 1. Uczelnia platformą integracji społecznej ; 2. Wybrane aspekty integracji społecznej osób niepełnosprawnych ; 3. Kwestia niepełnosprawności w kontekście edukacji akademickiej. Cz. II. JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE CHARAKTERYSTYKI KSZTAŁCENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POZIOMIE WYŻSZYM W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4. Sytuacja studentów niepełnosprawnych na przykładzie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ; 5. Postawy pracowników naukowo-dydaktycznych wobec osób niepełnosprawnych ; Podsumowanie wyników badań i wnioski. ANEKSY.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-98157 (1 egz.)
Notes:
General note
Badaniami objęto studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 167-172.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again