369239
Książka
W koszyku
Cz. I. EDUKACJA AKADEMICKA A OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE: 1. Uczelnia platformą integracji społecznej ; 2. Wybrane aspekty integracji społecznej osób niepełnosprawnych ; 3. Kwestia niepełnosprawności w kontekście edukacji akademickiej. Cz. II. JAKOŚCIOWE I ILOŚCIOWE CHARAKTERYSTYKI KSZTAŁCENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA POZIOMIE WYŻSZYM W ŚWIETLE BADAŃ EMPIRYCZNYCH: 4. Sytuacja studentów niepełnosprawnych na przykładzie Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie ; 5. Postawy pracowników naukowo-dydaktycznych wobec osób niepełnosprawnych ; Podsumowanie wyników badań i wnioski. ANEKSY.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98157 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badaniami objęto studentów i pracowników naukowo-dydaktycznych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 167-172.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej