369113
Książka
W koszyku
STRACH, TREMA, NAPIĘCIE: Komunikacja międzyludzka w kontekście sztuki teatru ; Sytuacja spotkania ; Fizyczność emocji ; Występ publiczny ; Kontrola napięć w akcie komunikacyjnym ; Wyznaczanie celu ; Trema a techniki oddechowe ; Trening jako metoda radzenia sobie z lękiem ; Techniki wyobrażeniowe Interakcyjność i procesualność w widowisku ; CZŁOWIEK W PROCESIE KOMUNIKACJI - TWÓRCA, NARZĘDZIE , TWORZYWO: Tworzywo komunikacji ; Ciało i emocje - sprzężenie zwrotne ; "Utrata prywatności" w działaniach aktora ; Czynniki ekspresji w technikach scenicznych ; Samoświadomość ; Ruch ; Sylwetka ; Energia w procesie komunikacji ; Węch, zapachy... ; Czynnik wizualny ; Gestyka jako element performansu ; Głos i mimika w widowisku ; Język ciała? ; STRUKTURA I RYTM JAKO KOMUNIKACYJNE ASPEKTY DZIAŁANIA W WIDOWISKU: Rytm i kompozycja jako języki interakcji ; Rytm jako aspekt działania ; Rytm jako aspekt dźwięku ; Rytm jako aspekt przestrzeni - miejsce, rekwizyt, kostium ; Struktura i rytm ; WYSTĄPIENIE PUBLICZNE JAKO DIALOG: Nadawca i odbiorca w wystąpieniach publicznych ; Interakcja jako działanie ; Interakcja jako dialog ; Dialog jako potrzeba ; Fizyczne aspekty interakcji ; Interakcja jako opowieść ; Budowanie więzi poprzez dialog ; Dialog jako imperatyw ; W POSZUKIWANIU EKSPRESJI: Badanie sztuki aktorskiej ; Koncentracja uwagi ; Znaczenie treningu w pracy aktora ; Umiejętność pracy zespołowej ; Analiza zadań twórczych i praca nad rolą ; Wyobraźnia i pamięć emocjonalna ; Zdolność improwizacji ; Wymiar etyczny.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-98140 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [327]-335. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej