369097
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Prawo)
POJĘCIE I FUNKCJE REKLAMY JAKO FORMY KOMUNIKACJI: Reklama w różnych ujęciach definicyjnych ; Cele i funkcje reklamy ; Rodzaje reklam ; Reklama, jako proces komunikacji: Pojęcie komunikowania ; Komunikowanie werbalne i niewerbalne jako podstawowe formy komunikowania ; Elementy procesu komunikowania ; Typy i sposoby komunikowania ; Zarys historii reklamy ; REKLAMA ZEWNĘTRZNA: Podstawowe pojęcia związane z reklamą zewnętrzną ; Rodzaje reklamy zewnętrznej ; Aspekt prawny postępowania w dziedzinie reklamy zewnętrznej ; Początki reklamy zewnętrznej w Polsce ; PRAWA CZŁOWIEKA: Zarys ewolucji praw i wolności człowieka: Aspekt filozoficzny ; Aspekt normatywny ; Ogólna charakterystyka praw człowieka: Pojęcie prawa a wolność ; Klasyfikacje praw człowieka ; Prawa człowieka w wewnętrznym porządku prawnym w Polsce: Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej ; Trybunał Konstytucyjny ; Rzecznik Praw Obywatelskich ; Podstawowe formy ochrony praw człowieka ; WOLNOŚĆ WYRAŻANIA OPINII - SWOBODA WYPOWIEDZI: Wolność słowa - zakres pojęciowy ; Wolność wypowiedzi zawarta w art. 10 Europejskiej Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności ; WOLNOŚĆ KONTROWERSYJNEGO OUTDOORU A PRAWA CZŁOWIEKA: Swoboda wyrażania myśli przez reklamę zewnętrzną i jej granice ; Kontrowersja sposobem na popularność - wybrane kampanie reklamowe ; Reklamy wykorzystujące tematykę religijną: Wpływ religii na kształtowanie się praw człowieka ; Prawo do wolności religii i przekonań ; Wybrane kampanie reklamowe godzące w tematykę religijną ; Erotyka w reklamie a granice seksualnej wolności: Powszechna Deklaracja Praw Seksualnych z 2002 roku ; Epatowanie seksualną wolnością - kampania marki Sisley ; Dolce & Gabbana - "promocyjna" scena gwałtu ; United Colors of Benetton - ukryte prawa człowieka w reklamie ; OPINIA SPOŁECZEŃSTWA A KONTROWERSJA W REKLAMIE: Kontrowersja w reklamie zewnętrznej a opinia społeczeństwa - wyniki przeprowadzonych badań.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97785 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [141]-145.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej