374032
Book
In basket
KOMERCJALIZACJA PRODUKTU JAKO PROCES RYNKOWY: Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny ; Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego ; Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych ; UWARUNKOWANIA KOMERCJALIZACJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Przesłanki komercjalizacji żywności ; Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych ; Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego ; KOMERCJALIZACJA INNOWACJI PRODUKTOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH NA POLSKIM RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym ; Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym ; Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach ; KONSUMENT JAKO DETERMINANTA PROCESU KOMERCJALIZACJI PRODUKTU ŻYWNOŚCIOWEGO: Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych ; Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności ; Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych ; MODELOWANIE PROCESU KOMERCJALIZACJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W POLSCE: ; Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego - spojrzenie branżowe ; Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże) ; Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-97779 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [195]-201.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again