366927
Książka
W koszyku
KOMERCJALIZACJA PRODUKTU JAKO PROCES RYNKOWY: Rozwój nowego produktu jako proces innowacyjny ; Pojęcie i składowe komercjalizacji produktu jako procesu rynkowego ; Kluczowe elementy procesu komercjalizacji produktów żywnościowych ; UWARUNKOWANIA KOMERCJALIZACJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE: Przesłanki komercjalizacji żywności ; Konsument jako czynnik warunkujący proces komercjalizacji produktów żywnościowych ; Prawne i technologiczne determinanty komercjalizacji produktu żywnościowego ; KOMERCJALIZACJA INNOWACJI PRODUKTOWYCH W PRZEDSIĘBIORSTWACH NA POLSKIM RYNKU PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH: Przesłanki i metodyka procesu badawczego w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym ; Proces rozwoju innowacji produktowych w przedsiębiorstwach na polskim rynku żywnościowym ; Proces komercjalizacji produktów w badanych przedsiębiorstwach ; KONSUMENT JAKO DETERMINANTA PROCESU KOMERCJALIZACJI PRODUKTU ŻYWNOŚCIOWEGO: Przesłanki i metodyka badań zachowań konsumentów na rynku produktów żywnościowych ; Determinanty procesu postrzegania przez konsumentów innowacji produktowych na rynku żywności ; Wyznaczniki procesu akceptacji innowacji na rynku produktów żywnościowych ; MODELOWANIE PROCESU KOMERCJALIZACJI PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W POLSCE: ; Modele rozwoju nowego produktu żywnościowego - spojrzenie branżowe ; Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych w świetle badań polskiego rynku (wybrane branże) ; Komercjalizacja nowych produktów żywnościowych a proces akceptacji konsumenta.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97779 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [195]-201.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej