369113
Książka
W koszyku
ISTOTA KONSUMPCJI I ZACHOWANIA SIĘ KONSUMENTA: Pojęcie konsumpcji ; Rodzaje i formy konsumpcji ; Treść i zakres pojęcia "zachowanie się konsumenta" ; Dylematy racjonalności zachowań konsumentów na rynku ; Racjonalność zachowań konsumentów ; Irracjonalność zachowań konsumentów ; POTRZEBY I SPOSOBY ICH ZASPOKAJANIA: Potrzeby jako podstawa zachowania się konsumenta ; Geneza i mechanizm rozwoju potrzeb ; Właściwości potrzeb ludzkich ; Hierarchizacja potrzeb konsumpcyjnych ; Środki służące zaspokajaniu potrzeb konsumpcyjnych ; Potrzeby konsumpcyjne a popyt ; GOSPODARSTWO DOMOWE JAKO PODMIOT KONSUMPCJI: Geneza i pojęcie gospodarstwa domowego ; Istota, funkcje i zakres działania gospodarstwa domowego ; Klasyfikacja gospodarstw domowych ; UWARUNKOWANIA KONSUMPCJI I NOWE TRENDY W ZACHOWANIACH GOSPODARSTW DOMOWYCH: Determinanty określające potrzeby i zachowania gospodarstw domowych ; Czynniki biologiczne ; Czynniki ekonomiczne ; Czynniki społeczno-psychologiczne ; Czynniki kulturowe ; Nowe trendy w zachowaniach gospodarstw domowych ; Makrotrendy a zachowania gospodarstw domowych ; TEORIE KONSUMPCJI: Teorie konsumpcji - wprowadzenie ; Mikroekonomiczne teorie konsumpcji ; Teoria użyteczności kardynalnej ; Teoria użyteczności ordynalnej (porządkowej) ; Nadwyżka konsumenta A. Marshalla i J. Dupuita ; Teoria ujawnionych preferencji P.A. Samuelsona ; Teoria adekwatności konsumpcji K.J. Lancastera ; Teoria konsumpcji w ujęciu T.B. Veblena ; Teoria konsumpcji G.S. Beckera ; Koncepcja homo satisfaciendus H.A. Simona ; Koncepcja racjonalności selektywnej H. Lebensteina ; Makroekonomiczne teorie konsumpcji ; Hipoteza dochodu absolutnego J.M. Keynesa ; Teoria dochodu względnego J.S. Duesenberry'ego ; Teoria wyboru międzyokresowego I. Fishera ; Hipoteza dochodu permanentnego M. Friedmana ; Hipoteza cyklu życia F. Modiglianiego i A.K. Ando ; Rozszerzony model cyklu życia i modele pochodne ; Behawioralna hipoteza cyklu życia H.M. Shefrina i R.H. Thalera ; Psychologiczne teorie konsumpcji ; Koncepcja zachowania konsumenta J. Lasourne'a ; Psychologiczna teoria konsumpcji G. Katony ; MODELE I TEORIE RYNKOWYCH ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW: Istota modeli zachowań konsumentów ; Zintegrowane modele zachowania konsumenta ; Model zachowania konsumenta A.R. Andreasena ; Model podejmowania decyzji F.M. Nicosii ; Model uczenia się konsumenta J.A. Howarda i J.N. Shetha ; Decyzyjny model zachowania konsumenta T. Rosaniego ; Model zachowania konsumenta według J.F. Engla, D.T. Kollata i R.D. Blackwella ; Teoria zachowania się konsumenta F. Hansena ; Empiryczne modele zachowania konsumenta ; Teoria przemyślanego działania M. Fishbeina i I. Ajzena ; Model strukturalny procesu decyzyjnego J.R. Bettmana ; Model zachowań konsumenta J.P. Petera i J.C. Olsona ; Model TOTE G.A. Millera, E. Galantera i K.H. Pribrama ; Model organizacyjny zachowania konsumenta J.C. Mowena ; Kompensacyjne modele preferencji ; MIERNIKI POMIARU KONSUMPCJI I ICH KLASYFIKACJA: Mierniki konsumpcji - wprowadzenie ; Mierniki wzorcowe 7.3. Mierniki przeliczeniowe ; Mierniki struktury konsumpcji i mierniki dynamiki konsumpcji ; Mierniki agregatowe i mierniki współzależności ; Modele ekonometryczne.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-97701 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [280]-294.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej