378391
Book
In basket
I. DWA PODEJŚCIA W MYŚLENIU O DZIECKU I WCZESNEJ EDUKACJI: Dziecko i jego edukacja - refleksja krytyczna ; Publiczne i niepubliczne przedszkola ; A co ze standardami w przedszkolu ; Dlaczego o jakości edukacji przedszkolnej ; Badania nad jakością edukacji przedszkolnej ; Jakość edukacji dla małych dzieci - ujęcie współczesne ; Jakość edukacji i wolny rynek edukacyjny ; Model rynkowy i demokratyczny - próba charakterystyki ; Główne założenia podejścia rynkowego ; Podejście demokratyczne, czyli demokratyczne eksperymentowanie ; Demokratyczne eksperymentowanie i rola państwa ; Rola władz lokalnych ; Rola instytucji ; Kim jest nauczyciel ; II. OD TEORII DO PRAKTYKI - TRZY PRZYKŁADY DEMOKRATYCZNEGO EKSPERYMENTOWANIA: Program "High/Scope Educational Research Foundation: Educating Young Children" - Pierwszy przykład z życia ; Aktywne uczenie się ; Cechy interakcji dorośli-dzieci ; Tworzenie klimatu wsparcia ; Kto ma kontrolę? Trzy różne klimaty społeczno-emocjonalne ; Konsekwencje klimatu wsparcia dla dzieci i dorosłych ; Organizacja dnia ; Kluczowe doświadczenia - ich natura i konsekwencje edukacyjne ; Współpraca z rodziną jako element konieczny do zrozumienia dziecka ; Rodzice w programie "High/Scope" ; Praca w zespole - współpraca między nauczycielami ; Arkusz obserwacji dziecka, czyli ocena i dokumentowanie jego rozwoju ; Program przedszkolny "Reggio Emilia" - drugi przykład z życia ; Konstruowanie programu w "Reggio Emilia" ; Główne zasady pracy metodą projektów ; Rola nauczyciela i wspomagających go specjalistów ; Rodzice w programie "Reggio Emilia" ; Dokumentacja jako narzędzie konstrukcji i rekonstrukcji programu działania ; Edukacja zróżnicowana ze względu na pleć - przykład z Polski ; Rodzice w instytucjach "Sternika" ; Zarządzanie instytucjami "Sternika" ; Kim jest nauczyciel ; Organizacja procesu wychowawczo-dydaktycznego ; Program wychowawczy ; Program dydaktyczny.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-97624 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [292]-304.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again