369113
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
ROZWÓJ WSPÓŁCZESNEGO SPORTU - PROFESJONALIZACJA, KOMERCJALIZACJA I GLOBALIZACJA: Profesjonalizacja i komercjalizacja sportu ; Umiędzynarodowienie i globalizacja sportu ; KONCEPCJE MARKETINGU SPORTU I JEGO UWARUNKOWANIA: Relacja między sportem a biznesem ; Marketing przez sport ; Marketing sportu ; Etapy rozwoju marketingu sportu ; ANALIZA STUDIÓW PRZYPADKÓW: Marketing przez sport w kampanii promocyjnej firmy Coca-Cola "Uwolnij radość" ; Koncepcja powiązań między biznesem a sportem. Przypadek firmy Comarch i KS Cracovia ; Połączenie Lecha Poznań i Amiki Wronki jako fuzja komplementarna ; Nowa strategia marketingowa klubu FC Barcelona ; CHARKTERYSTYKA RYNKU SPORTU: Specyficzne cechy rynku sportu ; Rodzaje podmiotów na rynku sportu ; Kluby sportowe jako podmioty prowadzące działania marketingowe i źródła ich przychodów ; Rynek sportu a rynek reklamowo-sponsoringowy (promocyjny) ; Pierwotny a wtórny rynek sportu ; Liga sportu profesjonalnego jako rynek i zagadnienie równowagi sił konkurentów ; PODMIOTY NA RYNKU SPORTU: Nabywcy (kibice) na rynku sportu i segmentacja rynku ; Pośrednicy na rynku sportu i inne firmy usługowe ; Zarządzanie relacjami z klientami organizacji sportowych ; PRODUKTY SPORTU: Istota produktów sportu ; Produkty sportu sprzedawane w sposób scentralizowany i zdecentralizowany ; Infrastruktura sportu ; Produkty klubowe-merchandising ; Prawa telewizyjne jako produkty sportu ; Marka organizacji sportowych i strategie marki ; ANALIZY STUDIÓW PRZYPADKÓW: Produkty Bundesligi i sposoby pozyskiwania przychodów przez organizację nią zarządzającą ; English Premier League. Produkty i źródła przychodów ; Zmiana systemu identyfikacji wizualnej Międzynarodowej Federacji Koszkówki (FIBA) ; DYSTRYBUCJA I CENY PRODUKTÓW SPORTU: Pośrednicy handlowi i systemu dystrybucji ; Sposoby ustalania cen i strategie cenowe ; PROMOCJA ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Charakterystyka promocji i przydatności różnych jej form w marketingu sportu ; Zakres decyzji promocyjnych organizacji sportowych ; Formy promocji stosowane przez organizacje sportowe ; NOWE MEDIA W MARKETINGU ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Charakterystyka Inernetu i jego przydatność w marketingu sportu ; Działania promocyjne organizacji sportowych w Internecie i programy lojalności ; Charakterystyka witryny WWW w marketingu klubu sportowego ; Web 2.0-media społecznościowe w marketingu sportu ; SPONSORING SPORTU: Charakterystyka sponsoringu sportu i jego uwarunkowania ; Rozwój sponsoringu i czynniki zwiększające szanse organizacji sportowych na pozyskiwanie sponsorów ; Rodzaje sponsoringu ; Zakres decyzji podejmowanych przez sponsora ; Analiza skuteczności i efektywności sponsoringu ; Zasady opracowywania właściwej oferty dla sponsora przez organizację sportową ; Marketing podstępny jako działania zagrażające skuteczności sponsoringu ; ANALIZY STUDIÓW PRZYPADKÓW: Oferta ATP dla sponsorów ; Promocja Pepsi coli na piłkarskich mistrzostwach świata w RPA ; We are tennis-bank BNP Paribas jako sponsor tenisa ; Be There with Hyundai - mistrzostwa świata w piłce nożnej RPA 2010 ; STRATEGIE MARKETINGOWE ORGANIZACJI SPORTOWYCH: Marketingowe strategie rozwoju organizacji sportowych ; Strategie aliansów marketingowych organizacji sportowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97486 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [311]-316.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej