367137
Książka
W koszyku
Motywacja w edukacji / red. Ewa Przygońska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2011. - 453 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
MOTYWACJA - ROZWAŻANIA TEORETYCZNE: Motywacja w edukacji: aktywny czy bierny dyskurs w naukach społecznych? ; Nauczyciel motywujący pozytywnie. Rola pedagoga w rozwoju predyspozycji edukacyjnych ucznia ; Nauczyciel i stosowane przez niego metody i techniki motywowania uczniów w procesie nauczania (ujęcie socjologiczne) ; Motywacje edukacyjne uczniów dorosłych ; Motywacja w edukacji międzykulturowej ; Aspekty motywacji w ewaluacji przedsięwizięć edukacyjnych. Wymiar socjotechniczny ; Motywacyjna rola nauczyciela w rozwoju społecznym ucznia ; Klasyfikacja metod nauczania w aspekcie motywacji do nauki języków obcych. MOTYWACJA UCZNIA - BARIERY I MOŻLIWOŚCI: Zaburzenia motywacji u dzieci i młodzieży w depresji wieku rozwojowego ; Postawa nauczyciela-wychowawcy a motywacja i efektywność ; Przygotowane otoczenie inspiracją i motywacją do rozwoju ; Systemy odroczonej gratyfikacji jako narzędzia wspierające motywację ucznia do nauki ; Tutoring jako strategia motywowania uczniów ; Aktywne metody pracy w motywacji dziecka zdolnego ; Motywacja ucznia zdolnego w szkole ; Wsparcie i motywacja dzieci w wieku przedszkolnym ze strony mikrośrodowisk społecznych ; Arteterapia w motywowaniu dzieci z trudnościami w uczeniu się ; Aktywność i motywacja jako argumenty we wczesnym kształceniu muzycznym ; Motywacja u uczniów szkoły średniej a wyniki egzaminów zawodowych ; Rola nowych technologii i form komunikacji w motywowaniu i integracji niepełnosprawnych uczniów - sprawozdanie z badań ; Dylematy w kształceniu studentów ; Popkulturowe konteksty bycia nauczycielem. MOTYWACJA W MIEJSCU PRACY: Umiejętności motywacyjne dyrektora szkoły ; Ocena pracownika - motywacja personelu czy skrajna facylitacja? ; Motywowanie młodzieży w aspekcie wykonywanych ról społeczno-zawodowych. Ujęcie socjologiczne ; Czynniki motywujące pedagogów specjalnych do pracy z uczniami niepełnosprawnymi ; Rola pedagoga szkolnego w motywowaniu uczniów do zmian ; Teoretyczne ujęcie motywacji w aspekcie zawodu pielęgniarki. Kontekst socjologiczny.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97202 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej