369192
Książka
W koszyku
R. 1 ZAGADNIENIA TEORETYCZNE: 1. Nowe media jako przedmiot badań naukowych: Nowe media – definicje: Wybrane społeczne i komunikacyjne aspekty nowych mediów ; 2. Komunikowanie medialne i polityczne na przełomie tysiącleci: Systemy komunikowania masowego u progu XXI wieku ; Nowe komunikowanie polityczne: Aktywność obywateli w społeczeństwie informacyjnym ; Aktywność obywateli - aspekty teoretyczne ; Teorie społeczeństwa informacyjnego ; R. 2 DEBATA PUBLICZNA: 1. Debata i sfera publiczna - perspektywa teoretyczna: Definicje ; Nowe media w teorii sfery publicznej – wprowadzenie ; 2. Charakterystyka nowych mediów jako przestrzeni obywatelskiej debaty: Racjonalność ; Refleksyjność ; Nastawienie na dialog ; Szczerość ; 3. Nowe media jako poszerzenie sfery publicznej: Pola poszerzenia ; Nowy medialny ekosystem ; 4. Nowa sfera publiczna: ograniczenia: Dostęp ; Brak równości uczestników debaty ; Komercjalizacja ; Dezinformacja ; R. 3 MOBILIZACJA POLITYCZNA: 1. E-mobilizacja - perspektywa teoretyczna: Definicje i klasyfikacje ; Cechy e-mobilizacji ; 2. Podmioty e-mobilizacji: Organizacje społeczne i polityczne ; Nowe ruchy społeczne ; 3. Przejawy e-mobilizacji: Transnarodowe usieciowienie aktywizmu ; Glokalna e-mobilizacja ; Haktywizm ; R. 4 WYBORY: 1. Nowe media w demokratycznych wyborach: Perspektywa e-demokratyczna ; Perspektywa marketingowa ; 2. E-kampanie: Rozwój e-kampanii ; Kampania przełomu - amerykańska kampania 2004 roku ; 3. Kampania wyborcza 2008 roku w USA: "Pierwsza prawdziwa e-kampania" ; Zmiany wzorców komunikacji politycznej w kampanii 2008 roku.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-97011 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [241]-262. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej