369127
Książka
W koszyku
(Etyka w Mediach ; vol. 8)
Manipulacja w mediach i poprzez media - analiza postaw dziennikarzy i reakcji ze strony prawa ; Deontologia mediów w kontekście zawodowego kodeksu etycznego mediów ; Misja i osobowość dziennikarza ; Prawo do informacji a utrwalanie wizerunku nagiej osoby bez jej zgody ; Wyzwania dla etyki dziennikarskiej w dobie funkcjonowania mediów społecznościowych ; Co w internecie piszczy... Analiza zawartości internetowych stron kobiecych na przykładzie portali: onet.pl, o2.pl, wp.pl i interia.pl ; Etyka, gdy przyjdzie, co z nią czynić... ; Doświadczenie: trzy serwisy w jeden wieczór ; Reklama socjalistyczna i jej racjonalność ; Psychofizjologia odbierania reklamy. Wzorce i zachowania ; Fenomen "Wysokich obcasów" na tle prasy kobiecej w Polsce w XXI w. ; Kodeksy etyczne międzynarodowych organizacji studenckich w Polsce na przykładzie AIESEC ; Course on international protection of human rights - protection of national minorities ; Trzy ogólnopolskie (medialne) konferencje opolskie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92827/vol.8 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej