369231
Książka
W koszyku
W stronę nowych mediów / Magdalena Szpunar. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010. - 237 s. : il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
I. NOWE MEDIA CZY NOWE W MEDIACH?: 1. Czym są nowe media - próba konceptualizacji, 2. Proces konwergencji jako determinanta funkcjonowania współczesnych mediów, 3. Nowe media a paradygmat kultury uczestnictwa, 4. Kultura obrazu a ikonosfera internetu, 5. Kompetencje komunikacyjne w komunikacji mediowanej komputerowo, 6. Złudna anonimowość Sieci ; II. PRZESTRZENIE NOWYCH MEDIÓW: 1. Typologia użytkowników sieci internet, 2. Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie internetu, 3. Przyczyny absencji wyborczej osób młodych a wpływ internetu na zwiększanie udziału w głosowaniu, 4. Czas wolny w dobie konsumpcjonizmu i powszechnej mediatyzacji, 5. Konsumowanie jako forma spędzania wolnego czasu w społeczeństwie ponowoczesnym ; III. AKTYWNOŚĆ W SIECI: 1. Dziennikarstwo obywatelskie w dobie internetu, 2. Wikipedia - zbiorowa mądrość czy kolektywna głupota?, 3. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w internecie. Serwisy społecznościowe i ich użytkownicy, 4. Granice wolności słowa w internecie, 5. Flaming i trolling jako formy agresji werbalnej w internecie, 6. Flash mob - rewitalizacja tłumu w nowej odsłonie, 7. Internet a kultura daru. Fenomen ruchu open source.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96831 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawiera publikowane teksty i ref. aut. z lat 2008-2009.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [223]-231, netogr. s. [232]-237.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej