369054
Książka
W koszyku
I. SYTUACJA KULTURALNA I OŚWIATOWA POLAKÓW NA ZIEMIACH BYŁEJ RZECZYPOSPOLITEJ W LATACH 1850-1914: 1. Dostęp społeczeństwa polskiego do instytucji oświaty i kultury, 2. Czynniki kształtujące zjawisko nauczania domowego, 3. Poglądy pedagogów na nauczanie domowe i szkolne. II. RODZINY POLSKIE JAKO ŚRODOWISKA WYCHOWAWCZE: 1. Typy rodzin polskich organizujących nauczanie domowe, 2. Przyczyny organizowania nauki domowej, 3. Wychowawcy i nauczyciele domowi. III. ORGANIZACJA NAUCZANIA DOMOWEGO NA ZIEMIACH POLSKICH (1850-1914): 1. Wiek rozpoczynania edukacji domowej, 2. Programy nauczania domowego na ziemiach polskich w świetle publicystyki i praktyki pedagogicznej, 3. Plan dnia nauki, 4. Nauka na kompletach nauczania domowego, 5. Elementarze, podręczniki i pomoce dydaktyczne, 6. Higiena procesu nauczania i wychowania, 7. Metody stosowane w nauczaniu domowym, 8. Udział rodziców w wychowaniu i kształceniu domowym dzieci. IV. SPECYFIKA EDUKACJI DOMOWEJ DZIEWCZĄT NA ZIEMIACH POLSKICH (1850-1914): 1. Problem nauczania domowego dziewcząt w świetle publicystyki pedagogicznej, 2. Programy nauczania domowego dziewcząt w zapatrywaniach teoretycznych i praktyce pedagogicznej, 3. Organizacja nauczania domowego dziewcząt.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96830 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. grzbietowy: Nauczanie domowe na ziemiach polskich
Uwaga ogólna
Tyt. grzb.: Nauczanie domowe na ziemiach polskich.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [443]-574.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej