369192
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
WPROWADZENIE - METODY I TECHNIKI BADAWCZE: Analiza pola semantycznego i inne metody badawcze dla konstruowania kategorii gra komputerowa ; Monografia socjologiczna internetowego środowiska graczy z zastosowaniem niestandaryzowanej obserwacji uczestniczącej ; Wywiad kwestionariuszowy typu CSAQ jako technika wspomagająca analizę materiałów zastanych ; Wybór jako świadectwo odbioru ; GRA KOMPUTEROWA - KONSTRUOWANIE KATEGORII POJĘCIOWEJ: Gra komputerowa - trudności definiowania ; GRA - konteksty znaczeniowe ; J. Huizinga i R. Caillois - pionierzy teorii gier ; Współcześni badacze gier ; GRA w badaniach własnych ; HOMO PLAYERS - CHARAKTERYSTYKA INTERNETOWEGO ŚRODOWISKA GRACZY: Społeczne aspekty funkcjonowania portalu GRY-Online ; Charakterystyka internetowego środowiska graczy ; JĘZYK CYBERROZRYWKI: Komputerowo mediatyzowana komunikacja ; Tendencje rozszerzające - język jako czynnik wyodrębnienia zbiorowości ; Tendencje upraszające - język jako środek jednoczenia wspólnoty ; ŚWIADECTWA I STYLE ODBIORU GIER KOMPUTEROWYCH: Materiały i źródła informacji ; Świadectwa odbioru gier komputerowych ; Style odbioru gier komputerowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96715 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Spis gier wymienionych w książce.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [241]-250. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej