367690
Książka
W koszyku
I. KLASY ŁĄCZONE. CHARAKTERYSTYKA ZJAWISKA: 1. Istota systemu nauczania w klasach łączonych ; 2. Klasy łączone - przyczyny występowania ; 3. Nauczanie w klasach łączonych w świetle liczb ; 4. Prawne podstawy funkcjonowania klas łączonych ; 5. Nauczanie w klasach łączonych w świetle literatury. II. STEREOTYP KLAS ŁĄCZONYCH A RZECZYWISTOŚĆ 1. Koszty kształcenia w klasach łączonych ; 2. Infrastruktura dydaktyczna szkół z klasami łączonymi ; 3. Kadra pedagogiczna klas łączonych. III. REALIACJA PROCESU KSZTAŁCENIA W SYSTEMIE KLAS ŁACZONYCH: 1. Struktura procesu kształcenia w klasach łączonych ; 2. Proces komunikacji na lekcjach w klasach łączonych ; 3. Nauczyciele wobec nauczania w klasach łączonych. IV. OSIĄGNIĘCIA SZKOLNE UCZNIÓW KLAS ŁĄCZONYCH : 1. Problem, metoda, organizacja badań ; 2. Osiągnięcia szkolnych uczniów z zakresu edukacji językowej. V. OD KLAS ŁĄCZONYCH DO KSZTAŁCENIA W GRUPIE ZRÓŻNICOWANEJ WIEKOWO. KONCEPCJA ZMIANY: 1. Determinanty proponowanej zmiany ; 2. Kontekst demograficzny proponowanej zmiany ; 3. Charakterystyka koncepcji zmiany ; 4. Media a kształcenie w grupie zróżnicowanej wiekowo.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96862 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania osiągnięć szkolnych uczniów przeprowadzono w szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie aktualnego woj. podkarpackiego.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [251]-299.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej