378391
No cover
Book
In basket
I. PROBLEMATYKA UCZUĆ W LITERATURZE PSYCHOLOGICZNEJ I JĘZYKOZNAWCZEJ: 1. Istota uczuć według psychologów ; 2. Rozwój procesów emocjonalnych ; 3. Środki wyrażania uczuć w języku ; 4. Właściwości uczuć ; 5. Koncepcje semantyczno-leksykalne i kognitywne w opisie nazw uczuć. II. ILOŚCIOWY ROZWÓJ SŁOWNICTWA NAZYWAJĄCEGO UCZUCIA W WYPOWIEDZIACH UCZNIÓW: 1. Wielkość słownika z zakresu nazw uczuć ; 2. Charakterystyka ilościowa słownictwa nazywającego uczucia i objawy uczuć ; 3. Słownictwo częste i rzadkie w wypowiedziach mówionych i pisanych. III. DETERMINANTY ROZWOJU SŁOWNICTWA NAZYWAJACEGO UCZUCIA: 1. Wiek uczniów a słownictwo nazywające uczucia ; 2. Środowisko ; 3. Pochodzenie ; 4. Typy szkolnictwa . IV. ANALIZA SEMANTYCZNA WYBRANYCH NAZW UCZUĆ: 1. Pole semantyczne "strachu" w języku dzieci i młodzieży ; 2. Zwrot "darzyć kogoś miłością" w rozumieniu uczniów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-96854 (1 egz.)
Notes:
General note
Badania przeprowadzono wśród uczniów szkół podstawowych i średnich w woj. rzeszowskim.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 137-143.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again