378723
Book
In basket
I. WIZERUNEK POLITYKA JAKO PRZEDMIOT MARKETINGU POLITYCZNEGO: 1. Definiowanie wizerunku polityka ; 2. Komponenty wizerunku polityka ; 3. Kreatorzy wizerunku polityka ; 4. Zasady kreowania wizerunku polityka. II. KREACJA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Typ i kreacja wizerunku polityka ; 2. Typ wizerunku "męża stanu" ; 3. Typ wizerunku "reformatora" ; 4. Typ wizerunku "eksperta". III. INSTRUMENTARIUM KREOWANIA WIZERUNKU POLITYKA: 1. Narzędzia kreacji wizerunku polityka ; 2. Publikacje zwarte ; 3. Publikacje w prasie kolorowej ; 4. Spektakle medialne ; 5. Reklama polityczna. IV. KOMPETENCJE KOMUNIKACYJNE POLITYKA: 1. Założenia kompetencji komunikacyjnych ; 2. Egzemplifikacje ewolucji kompetencji komunikacyjnych polityków.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-96488 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 207-215. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again