378391
Book
In basket
MODELE I SYSTEMY: Media publiczne - potencjalny fundament demokracji w Polsce ; Polski system mediów publicznych, jak to się stało? ; Ocena mediów publicznych w badaniach opinii publicznej po 1989 roku. Próba syntezy ; Przyszła rola mediów publicznych w kontekście tworzenia systemu medialnego ; Pozycja mediów publicznych we współczesnych systemach medialnych - wnioski dla Polski. MISJA: Obywatelska koncepcja mediów publicznych - perspektywa politologiczna ; Misja alternatywna ; Edukacja medialna zadaniem mediów publicznych ; Powinności misyjne Polskiego Radia SA w zakresie rozwoju techniki i usług w okresie 2005-2009. EKONOMIA I SOCJOLOGIA: Dziennikarze mediów publicznych wobec polityków w pierwszych latach III RP ; Zarządzanie mediami publicznymi w kryzysie zasilania abonamentowego ; Państwo narodowe - rozrywka - media publiczne, wzajemne relacje ; Sport jako nośnik oglądalności telewizyjnej we współczesnym systemie medialnym ; Przyszłość mediów publicznych w Polsce - najważniejsze wyzwania, problemy. PRAWO: Ochrona dóbr osobistych w przypadku ich naruszenia w publikacjach medialnych ; Miejsce własności intelektualnej w epokach prasy drukowanej i cyfrowej ; Obiektywizm w mediach publicznych. REGIONALIZM: Rola Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia Kielce SA i TVP 3 Kielce w budowaniu tożsamości regionu świętokrzyskiego ; Publiczne radio lokalne w integracji małych ojczyzn ; Sport w regionalnych spółkach polskiego radia ; Regionalne media publiczne w Polsce - przyczyny agonii.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-96142 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy art.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again