378325
Książka
W koszyku
MODELE I SYSTEMY: Media publiczne - potencjalny fundament demokracji w Polsce ; Polski system mediów publicznych, jak to się stało? ; Ocena mediów publicznych w badaniach opinii publicznej po 1989 roku. Próba syntezy ; Przyszła rola mediów publicznych w kontekście tworzenia systemu medialnego ; Pozycja mediów publicznych we współczesnych systemach medialnych - wnioski dla Polski. MISJA: Obywatelska koncepcja mediów publicznych - perspektywa politologiczna ; Misja alternatywna ; Edukacja medialna zadaniem mediów publicznych ; Powinności misyjne Polskiego Radia SA w zakresie rozwoju techniki i usług w okresie 2005-2009. EKONOMIA I SOCJOLOGIA: Dziennikarze mediów publicznych wobec polityków w pierwszych latach III RP ; Zarządzanie mediami publicznymi w kryzysie zasilania abonamentowego ; Państwo narodowe - rozrywka - media publiczne, wzajemne relacje ; Sport jako nośnik oglądalności telewizyjnej we współczesnym systemie medialnym ; Przyszłość mediów publicznych w Polsce - najważniejsze wyzwania, problemy. PRAWO: Ochrona dóbr osobistych w przypadku ich naruszenia w publikacjach medialnych ; Miejsce własności intelektualnej w epokach prasy drukowanej i cyfrowej ; Obiektywizm w mediach publicznych. REGIONALIZM: Rola Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia Kielce SA i TVP 3 Kielce w budowaniu tożsamości regionu świętokrzyskiego ; Publiczne radio lokalne w integracji małych ojczyzn ; Sport w regionalnych spółkach polskiego radia ; Regionalne media publiczne w Polsce - przyczyny agonii.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96142 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy art.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej