367100
Książka
W koszyku
Informacje wprowadzające ; 1. REKLAMA MEDIALNA: Reklama prasowa, Reklama radiowa, Reklama telewizyjna, Reklama internetowa ; 2. REKLAMA ZEWNĘTRZNA: Billboardy, Plakaty, Bannery, Szyldy, Kasetony świetlne, Citylighty, Standy, Reklamy na pojazdach, Reklamy na budynkach, Inne formy reklamy zewnętrznej ; 3. INNE FORMY REKLAMY WIZUALNEJ: Foldery reklamowe, Wizytówki, Ubrania firmowe, Gadżety, Firmowe materiały biurowe, Firmowa strona internetowa, Inne narzędzia reklamy wizualnej ; 4. ROZWÓJ RYNKU REKLAMOWEGO W OPINII AGENCJI REKLAMOWYCH; Metodologia badania, Profil działalności badanych podmiotów, Współpraca z małymi i średnimi przedsiębiorstwami, Zarządzanie personelem - proces rekrutacji pracowników.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-96098 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania przeprowadzono w woj. małopolskim, podkarpackim i świętokrzyskim.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [273]-274.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej