378391
Book
In basket
I. FUNKCJONOWANIE RODZINY A OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW W CZYTANIU ZE ZROZUMIENIEM - STAN BADAŃ: Środowisko rodzinne dzieci i młodzieży ; Czynniki wpływające na osiągnięcia szkolne uczniów ; Kluczowa kompetencja szkolna - czytanie ze zrozumieniem. II. METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ. III. CHARAKTERYSTYKA BADANYCH ŚRODOWISK: Charakterystyka badanej próby ; Środowisko szkolne badanych uczniów ; Środowisko rodzinne badanych uczniów. IV. ŚRODOWISKOWE WYZNACZNIKI POZIOMU CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM: Środowisko zamieszkania a wyniki z testu czytania ze zrozumieniem ; Płeć a poziom alfabetyzacji ; Wykształcenie rodziców i miejsce zamieszkania a poziom kompetencji czytania ze zrozumieniem ; Status społeczny rodziny pochodzenia a wyniki z testu czytania ze zrozumieniem ; Struktura społeczna rodziny pochodzenia a wyniki z testu czytania ze zrozumieniem ; Położenie ekonomiczne a osiągnięcia w teście czytania ze zrozumieniem ; Warunki mieszkaniowe a poziom czytania ze zrozumieniem.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-95774 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [204]-212.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again