369253
Książka
W koszyku
I. FUNKCJONOWANIE RODZINY A OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW W CZYTANIU ZE ZROZUMIENIEM - STAN BADAŃ: Środowisko rodzinne dzieci i młodzieży ; Czynniki wpływające na osiągnięcia szkolne uczniów ; Kluczowa kompetencja szkolna - czytanie ze zrozumieniem. II. METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ. III. CHARAKTERYSTYKA BADANYCH ŚRODOWISK: Charakterystyka badanej próby ; Środowisko szkolne badanych uczniów ; Środowisko rodzinne badanych uczniów. IV. ŚRODOWISKOWE WYZNACZNIKI POZIOMU CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM: Środowisko zamieszkania a wyniki z testu czytania ze zrozumieniem ; Płeć a poziom alfabetyzacji ; Wykształcenie rodziców i miejsce zamieszkania a poziom kompetencji czytania ze zrozumieniem ; Status społeczny rodziny pochodzenia a wyniki z testu czytania ze zrozumieniem ; Struktura społeczna rodziny pochodzenia a wyniki z testu czytania ze zrozumieniem ; Położenie ekonomiczne a osiągnięcia w teście czytania ze zrozumieniem ; Warunki mieszkaniowe a poziom czytania ze zrozumieniem.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95774 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [204]-212.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej