367100
Książka
W koszyku
I. WSPÓŁPRACA SZKOŁY, RODZINY I ŚRODOWISKA W TEORII I PRAKTYCE PEDAGOGICZNEJ: 1. Podstawowe pojęcia: partnerstwo - współpraca - współdziałanie ; 2. Źródła kształtowania się idei współpracy szkoły z rodziną i środowiskiem ; 3. Koncepcje szkół środowiskowych. II. TEORETYCZNE PRZESŁANKI PARTNERSTWA I WSPÓŁPRACY SZKOŁY Z RODZINĄ I ŚRODOWISKIEM: 1. Przeobrażenia rodziny i ich wpływ na relacje ze szkołą ; 2. Współczesne modele współpracy szkoły z rodziną i środowiskiem społecznym ; 3. Prawne aspekty współpracy szkoły, rodziny i środowiska. III. WSPÓŁPRACA SZKOŁY Z RODZINĄ I INSTYTUCJAMI ŚRODOWISKA LOKALNEGO W ŚWIETLE BADAŃ: 1. Obszary i formy współpracy szkoły z rodziną i instytucjami środowiska lokalnego: 1.1. Zasięg współpracy szkół z instytucjami środowiskowymi, 1.2. Proces kształcenia, 1.3. Organizacja czasu wolnego, 1.4. Pomoc dzieciom trudnym i moralnie zagrożonym, 1.5. Preorientacja zawodowa, 1.6. Finansowanie potrzeb szkoły, 1.7. Poziom współpracy szkoły z rodziną i instytucjami środowiska lokalnego, 1.8. Organizacyjne formy współpracy szkoły z rodziną - rada rodziców, rada szkoły i rada oświatowa ; 2. Czynniki warunkujące współpracę szkoły z rodziną i środowiskiem lokalnym: 2.1. Wzajemne oczekiwania rodziców i nauczycieli w procesie edukacji, 2.2. Czynniki osobowościowe wpływające na współpracę rodziców i nauczycieli, 2.3. Warunki pracy badanych szkół ; 3. Rodzaje współpracy szkoły z rodziną i środowiskiem lokalnym.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-7474 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania przeprowadzono w latach 2003-2005 w miastach Rzeszów i Dynów i gminach Nozdrzec i Bukowsko.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 218-227.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej