369113
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów)
I. SPOŁECZNE UŻTKOWANIE MEDIÓW JAKO PRZESŁANKA DEMOKRACJI MEDIALNEJ: Charakter i cechy współczesnej publiczności medialnej ; Społeczna i indywidualna recepcja zawartości mediów ; Aspekty funkcjonalne: motywy korzystania z mediów ; Aspekty procesualne: selekcja zawartości ; Aspekty strukturalne: indywidualne i środowiskowe uwarunkowania odbioru. II. DEMOKRACJA MEDIALNA W MYŚLI MEDIOZNAWCZO-KOMUNIKOLOGICZNEJ: Baza demokracji medialnej: światowy rozwój mediów ; Polityka a media: modele wzajemnych relacji ; Komunikowanie polityczne a demokracja ; Polityka a teoria demokracji ; Rozumienie demokracji medialnej. III. KONSTRUKTYWISTYCZNE ASPEKTY DEMOKRACJI MEDIALNEJ: Medialna konstrukcja rzeczywistości ; Dziennikarstwo polityczne jako (re)konstrukcja polityki ; Public relations jako konstrukcja pożądanej rzeczywistości ; Pojęcie i istota medializacji ; Medializacja polityki ; Medializacja organizacji politycznych. Teoria i praktyka. IV. OPINIA PUBLICZNA JAKO ARENA DEMOKRACJI MEDIALNEJ: Opinia publiczna w procesie zmian ; Klasyczne koncepcje ujmowania opinii publicznej ; Opinia publiczna jako produkt nowych technologii komunikacyjnych ; Koncepcja alternatywnej opinii publicznej ; Pozamedialne czynniki opinii publicznej. V. TEORETYCZNE ASPEKTY ENTERTAINIZACJI POLITYKI: Społeczeństwo medialne ; Politainment ; Komunikacja skandalizacyjna ; Entertainizacja polityki w medioznawstwie polskim. VI. POLITYCZNY MANAGEMENT KOMUNIKACYJNY: Polityczny public relations ; Teoretyczno-praktyczne aspekty walki wyborczej ; Komunikacja w kampaniach wyborczych ; Komunikacyjno-wyborczy potencjał Internetu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-95335 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [290]-307.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej