378391
Book
In basket
I. TEORETYCZNE PODSTAWY MODELOWANIA I SYMULACJI W DYDAKTYCE: Symulacje, gry symulacyjne w dydaktyce ; Ucieczka od rzeczywistości czy przybliżanie rzeczywistości - modelowanie i symulacja komputerowa ; Rzeczywistość wirtualna czy symulacja rzeczywistości w kontekście procesów kształcenia ; Wykorzystanie komputera w modelowaniu procesów poznawczych ; Symulacja komputerowa w procesie kształcenia. II. NARZĘDZIA SYMULACYJNE: Wirtualne laboratorium w dydaktyce mechatroniki ; Zastosowanie technik symulacji w dydaktyce metod numerycznych ; Symulacja naturalnego ruchu w programie Adobe Flash ; Symulacje komputerowe w dydaktyce teorii obwodów elektrycznych. III. TECHNIKI SYMULACYJNE W NAUCZANIU - UCZENIU SIĘ PRZEDMIOTÓW ZAWODOWYCH: Techniki symulacyjne w programowaniu obrabiarek sterowanych numerycznie CNC ; Modelowanie i symulacja procesów obróbek wykańczających przy wykorzystaniu MES ; Modelowanie komputerowe wyrobów w systemach CAD/CAM/CAE ; Metodyka wykorzystania modelowania i symulacji komputerowej do analizy stereometrii powierzchni ; Modelowanie i symulacja komputerowa w procesach przygotowania produkcji ; Modelowanie procesu łączenia blach prasowaniem na zimno.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-94743 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy pracach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again