369054
Książka
W koszyku
1. ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ A ORIENTACJA MARKETINGOWA NA RYNKU ŻYWNOŚCIOWYCH PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH: Koncepcja zrównoważonego rozwoju ; Ewolucja orientacji marketingowej ; Ewolucja marketingu żywnościowych produktów ekologicznych. 2. ROLNICTWO EKOLOGICZNE JAKO OBSZAR DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH: Istota i cele rolnictwa ekologicznego ; Uwarunkowania prawne rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce ; Stan rolnictwa ekologicznego w Unii Europejskiej i w Polsce oraz jego tendencje rozowjowe ; Charakterystyka rynku żywności ekologicznej w Polsce. 3. ZACHOWANIA NABYWCÓW I SEGMENTACJA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ: Istota zachowań rynkowych konsumentów na rynku żywnościowych artykułów ekologicznych ; Segmentacja rynku żywności ekologicznej ; Postrzeganie żywności ekologicznej i przyczyny jej nabywania. 4. BADANIA MARKETINGOWE JAKO PODSTAWA DZIAŁAŃ RYNKOWYCH: Źródła informacji marketingowych ; Prowadzenie badań marketingowych ; Wybrane metody badań marketingowych. 5. ŻYWNOŚCIOWY PRODUKT EKOLOGICZNY I CENA JAKO ELEMENTY MARKETING MIKSU: Cechy ekożywności ; Zarządzanie produktem ; Marka jako element strategii ekologicznego produktu żywnościowego ; Opakowanie i znakowanie produktów ekologicznych ; Polityka cenowa na rynku produktów ekologicznych. 6. PROCESY DYSTRYBUCJI NA RYNKU ŻYWNOŚCIOWYCH PRODUKTÓW EKOLOGICZNYCH: Kanały dystrybucji żywności ekologicznej i intensywność dystrybucji ; Fizyczna dystrybucja i merchandising żywności ekologicznej ; Dystrybucja żywności ekologicznej w Polsce i w innych krajach europejskich ; Sprzedaż żywności ekologicznej przez odrębne kanały dystrybucji ; Konwencjonalne kanały sprzedaży żywności ekologicznej. 7. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA NA RYNKU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ: Proces zintegrowanej komunikacji marketingowej ; Reklama jako narzędzie komunikacji masowej ; Promocja sprzedaży na rynku ekożywności ; Promocja osobista jako narzędzie komunikacji bezpośredniej ; Działania z zakresu public relations ; Nowoczesne kanały komunikacji - komunikacja wirtualna.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94637 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [249]-253. Indeks.
Uwaga dotycząca ograniczeń w rozpowszechnianiu
W OPRACOWANIU
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej