367100
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego. 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa. 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym ; 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego ; 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym ; 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym ; 7. Promocja na rynku międzynarodowym ; 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym ; 9. Kierunki rozwoju marketingu międzynarodowego ; 10. Studium przypadków.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94575 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 183-188.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej