374722
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744)
I. Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje ; II. Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku ; III. Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki ; IV. Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie ; V. Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku ; VI. Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej ; VII. Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku ; VIII. Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku ; IX. Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-94002 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again