367100
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2744)
I. Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje ; II. Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku ; III. Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki ; IV. Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie ; V. Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku ; VI. Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej ; VII. Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2004 roku ; VIII. Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku ; IX. Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 roku.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-94002 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej