367144
Książka
W koszyku
PEDAGOGIKA KULTURY - PYTANIA O JEJ WSPÓŁCZESNĄ TOŻSAMOŚĆ: O powinnościach pedagogiki kultury: zagadnienie teoretycznej tożsamości ; Humanistyczne i antropologiczne rozumienie kultury a pedagogika kultury. Perspektywa integracji czy konieczność wyboru? ; Pedagogika kultury a pedagogika kultury ; Rajd Pekin - Paryż, czyli nowe oblicze pedagogiki kultury ; Alfabet kultury. Pedagogika kultury wobec lekcji wielkich mistrzów ; Ryszard Kapuściński o tożsamości jako podstawie uczestniczenia w wielokulturowym świecie. CHARAKTER WSPÓŁCZESNEJ KULTURY I RELACJE CZŁOWIEK - KULTURA: Świat kultury jednostki - kultury czyjejś. Wnioski dla współczesnej pedagogiki kultury ; Dylematy praw człowieka i jego kultury w społeczeństwie pluralistycznym ; Koncepcje człowieka we współczesnych wybranych nurtach kultury ; Kultura elitarna i popularna przestrzenią dychotomiczną czy krzyżujących się wartości? ; Społeczeństwo wielokulturowe jako supermarket wartości i idei ; Supermarketyzacja tradycyjnych form życia kulturalnego i aktywności wolnoczasowej - zarys obszaru zjawiska oraz kluczowe problemy pedagogiczne ; Pedagogika kultury a nowa tradycja ; Człowiek wobec kultury masowej ; Czego poszukują i co znajdują polscy chrześcijanie we wspólnotach buddyjskich? KSZTAŁCENIE - EDUKACJA. Od teorii do praktyki: Metody i formy rozbudzania zainteresowań różnymi dziedzinami kultury i stymulowania aktywności kulturalnej młodzieży ; Dialog i doświadczenie dialogu a edukacja międzykulturowa ; Edukacja kulturowa w polskiej szkole w Paryżu. Generowanie zmiany ; Pedagogiczne refleksje na temat aksjologii Internetu ; Nowe media - droga do sztuki uniwersalnej? ; Doświadczenia seminarium pedagogicznego "Człowiek w zwierciadle sztuki". Współczesne reinterpretacje dzieł wielkich mistrzów ; Rola teatru w rozwijaniu refleksyjności człowieka ; Edukacja taneczna w szkole podstawowej - między teorią a praktyką ; Potrzeby kulturalne młodzieży ; Regionalne projekty edukacyjne jako forma stymulowania aktywności kulturowej dzieci i młodzieży ; Święta i uroczystości organizowane w przedszkolu a zasób wiedzy dzieci o tradycjach regionalnych i narodowych ; Formy stymulowania aktywności kulturalnej młodzieży w Domu Kultury "Włochy" w Warszawie ; Turystyka jako forma edukacji ; Wartości dydaktyczno-ludyczne współczesnych turniejów rycerskich.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93896 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej