369834
Książka
W koszyku
I. NARODZINY: O aktywnym poznawaniu słownych i symbolicznych reprezentacji liczb przez dzieci ; O dziecięcym orientowaniu się w przestrzeni ; Wyrażenia ilości - język dzieci 5-7 letnich ; Regularności geometryczne w uczeniu się dzieci ; Znaczenie koloru w układanych przez dzieci 6 letnie płaskich konstrukcjach linearnych ; Dziecięce wyobrażenia i elementarne zdolności geometryczne ; Naturalne sposoby rozwiązywania zadań matematycznych przez dzieci z wykorzystaniem uczenia się przez wgląd. II. KSZTAŁTOWANIE: Kształty w zabawach z najmłodszymi - epizody dydaktyczne ; Nakładanie różnych rodzajów aktywności w modelu "matematyka w działaniu" ; Matematyka przyjazna dziecku. Model edukacji matematycznej - matematyka w działaniu ; Dziecięce rozumowania matematyczne. Teorie - diagnoza - interpretacja ; Środowisko edukacyjne - "Autobus" ; Uwagi o roli historii matematyki w nauczaniu. III. DOROSŁY W MATEMATYCE DZIECKA: Intuicyjny a formalny sposób kształtowania pojęcia liczby naturalnej u dzieci ; Twórcza matematyczna aktywność dzieci w kształceniu zintegrowanym ; Pociąg ; Gry i matematyczne myślenie ; Projekt, realizacja i ocena zajęć prowadzonych przez studentów w przedszkolu: punkt widzenia instruktora.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93684 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
U góry okł.: Wspieranie niezależnego myślenia poprzez edukację matematyczną. U dołu okł.: Visegrad Fund. Nazwy aut. na s. 245-246.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [233]-240. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. tł.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej