367755
Książka
W koszyku
Rozdz. I. WSPÓŁCZESNE PROBLEMY EDUKACJI DZIECKA: 1. Wyzwania współczesnej edukacji wobec dzieci, 2. Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w procesie kształcenia i wychowania, 3. Kompetencje diagnostyczne nauczycieli wczesnej edukacji; Rozdz. II. UWARUNKOWANIA ROZWOJU W OKRESIE DZIECIŃSTWA: 1. Fragmentaryczne deficyty i zaniedbania w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, 2. Opóźnienia i deficyty rozwoju motorycznego, 3. Fragmentaryczne zaburzenia procesów intelektualno-poznawczych, 4. Zaburzenia procesów emocjonalnych, 5. Zaburzenia procesów dynamiki nerwowej; Rozdz. III. DIAGNOZA W EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ I WCZESNOSZKOLNEJ: 1. Pojęcie diagnozy, 2. Diagnoza całościowa (holistyczna) i jej struktura, 3. Znaczenie diagnozy całościowej (holistycznej) w procesie kształcenia i wychowania; Rozdz. IV. METODY DIAGNOZOWANIA I SPOSOBY ICH WYKORZYSTANIA W PRAKTYCE: 1. Obserwacja jako metoda diagnozowania, 2. Analiza wytworów dziecka, 3. Dialog (rozmowa) w diagnozie dziecka; Rozdz. V. METODY DIAGNOZOWANIA ŚRODOWISKA DZIECKA: 1. Wywiad w diagnozowaniu środowiska, 2. Rysunek w diagnozowaniu środowiska rodzinnego, 3. Rozmowa z dzieckiem w diagnozie środowiskowej, 4. Dokumentoskopia - analiza dokumentów; Przykładowa diagnoza całościowa (holistyczna).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93589 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 208-217.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej